Endnu en far/søn udsat for psykisk vold og efterladt af familieretten.


En beretning fra en far i Danmark i 2021.


Forældrefremmedgørelse - så blev det min tur!


Min søns mor fastholder en så voldsom modstand mod min søn og jeg skal have kontakt, en så voldsom beskidt modstand mange kalder det psykopatisk adfærd……


fra min søn den ene fredag var utryg ved sin mor og have brug for at tale med Børns Vilkår om hans forhold til sin mor, som afledte Børns Vilkår lavede en indberetning til Kommunen, og han og jeg var sammen om tirsdagen og arbejdede på båden hvorefter jeg sætte ham af hos sin mor, ville han ifølge moderen om lørdagen, 4 dage senere, ikke til mig på efterårsferie- hun tilbageholder ham- han er ifølge moderen nu bange for mig og vil ikke til mig, tiltrods for han i samtale i retsmøde i Retten i Odense 24 september sagde han ønskede at være 10 dage hos mig, 4 hos mor, noget moderens svar til er “ han forstår ikke konsekvenserne af hans ønsker og siger det bare fordi det er faderens ønske”


Tilbageholdelsen af min søn som moderen og hendes advokat Ann Schrøder fastholder, hvor jeg iøvrigt som part af dokumenterne i sagen uploadede Advokat adfærdsklage over Ann Schrøder, blev i går af  den fædrefjenske Retten i Odense billiget indtil samtalen kommunen skal have med min søn og hans mor finder sted på onsdag.


Jeg måtte belære dommeren og advokaterne i udleveringssagen i går om Servicelovens $48a, 

da retten da synes det var helt ok at min søns mor tilbageholder min søn,  og på onsdag skal til samtale i kommunen vedr indberetningen Børns Vilkår har lavet, en samtale som retten på fredag i kommende uge vil basere afgørelsen om hvorvidt moderen kan fortsætte tilbageholdelsen og altså derved tilsidesætte Rettens dom af 8. oktober der siger min søn skal være hos mig onsdag til og medsøndag hver anden uge.


Retten i Odense mente altså at det er helt ok min søn igen tvinges til at have familiemedlem med , sin mor, til så vigtig en samtale i kommunen der vil afgøre rettens beslutning om min søns skal tvangsudleveres.


Jeg har lige oplevet forældrefremmedgørelse fra en mor som er læge- en forældrefremmedgørelse udført af en mor og advokat der udviser en adfærd der af iagttagere betegnes psykopatisk!


På 4 dage vendte min søn mig ifølge moderen ryggen og er nu ifølge moderen bange for mig. På hans 11 års fødselsdag i mandags hvor han skulle have været hos mig, gad han ifølge moderens udsagn i retten i går , af hans egen beslutning- ifølge moderen, ikke at svare min fødselsdagshilsen….


Min søn troede ifølge moderen også at min indlæggelse efter MTB styrt, var løgn jeg kom med for at få min søn i tale!


Min søns mor har siden hun gik under jorden med min søn 29april 2015 hvor hun snuppede ham fra børnehaven da han dengang var 4 år, gjort den voldsomste modstand !


Hvad der nu er sket er lige efter bogen. 


Hun har smadret min søn i den grad han ikke kan mere og har været tvunget til at vælge den forældre der har et menneskehedskrænkende og korrupt dansk familieretsystem , bag sig.


Retten i Odense har i den forbindelse haft en stor aktiv rolle i kontinuerlig tilsidesættelse af min og min søns retssikkerhed- hvilket jeg har en landsretsdom på….


Retten i Odense blev i går belært om Menneskerettigheds konventionen og højesteretsdomme- men dommeren var ligeglad og lod min søns mor fortsættelse tilbageholdelsen, tiltrods for der er en dom fra 8. oktober ser siger min søn skulle have været hos mig fra i lørdags 16. oktober…..


Retssystemet i dette land og især retten i Odense, følger deres egne love- ikke international menneskerettigheder og højesteretsdomme 


Nu er tiden til jeg accepterer min søns fravalg af mig- et fravalg han grundet hans mors modstand mod min søns ønske om at se mig- og se mig mere- er tvunget ud i.


Min søn har , ifølge moderen, vendt mig ryggen, fordi han grundet moderens usunde sind og kamp for at holde mig ude af hans liv har måtte vælge nu - ifølge moderen” at være bange forsin far”- 4 dage efter vi arbejdede på båden og spiste aftensmad sammen inden jeg kørte ham tilbage til sin sin mor- hvor vi krammede farvel og min søn med stort glæde sagde” vi ses jo om kun 4 dage far”………….


Det gjorde vi så aldrig- og da Retten i Odense har vist gang på gang de vil fortsætte tilsidesættelsen af min retssikkerhed og ikke følge retspraksis og international lovgivning, så ved jeg at uanset hvad der kommer frem fra den samtale min søn og hans mor er indkaldt til på onsdag i kommunen, så vil Retten i Odense lade min søns mor fortsætte tilbageholdelsen og altså derved lade hende ophæve min søns og min mulighed til at være sammen - lade hende tilsidesætte en dom fra 8. Oktober

Hun er jo mor og kan gøre lige hvad hun vil for jeg som far og mine forklaringer er Retten i Odense fuldstændig ligeglade med- selv mine sms dokumentation…


Da min søns mor igen som hun gjorde da hun i 2015 gik under jorden med min søn, har afskåret han og jeg al form for kontakt, så er mind søns ønske om ikke at se mig, kun noget jeg har fra min søns mor og hendes advokat


Min søn holdes af moderen, igen, isoleret fra mig……


Den her sag bliver , så snart jeg på fredag har rettens dom på de fastholder moderen ikke tvinges til udlevering af min søn, 

udtømt Nationalt og sendt til EMRD -


(Ikke for at tvinge min søn til at se mig- han får fred- fred fordi jeg elsker ham “ if you love someone and can’t have them, set them free. If they come back they were yours, if they don’t they never were”)


- men for at få Retten i Odense- det menneskerettighedskrænkende danske retssystem,  belært,  igen, om at de ikke kan sidde og følge deres egne regler….og igen tilsidesætte min retssikkerhed….


Det er efter min menning et kæmpe overgreb at familieretten ikke fjerne sønnen fra det usunde hjem. Det er meget tydligt at det her er et kæmpe pyskisk vold overgreb på barnet. 


Kommentarer

Populære opslag